turkmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşı 25 üstü ise her türlü ödemek zorunda hocam bilgide eksiklik var. Öğrenci olsa bile 25 yaş sınırı var.
Benim bahsettiğim genç 22 yaşında, hocam.
Bu konu ilgi alanıma girmediği için 25 yaş sınırıyla ilgili bilgim yoktu; açıkçası, dün karşılaşma sırasında öğrendiğim bir durum oldu. Bu arada, bu bilgiyi paylaşmanız çok iyi oldu. İhtiyacı olan arkadaşlar da böylece bu faydalı bilgilerden yararlanabilir.