PCMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 hariç demişsin ama ortalama 15 yıldır tarayıcımın giriş sayfası r10, ayrıca kurum bilgisayarında r10'a engel vardı açılmıyordu onu bile açtırdım. r10 benim için Google'dan farksız. Hiç işim olmasa bile önce r10'u açarım sonra girerim gireceğim siteye
Benim de chromu açtığımda direk r10 açılıyor ilk sonra google sayfası açılıyor