Merhabalar bugün Saat 16.00 Civarında telefonum kayboldu veya çalındı tam emin değilim. şansa o cihazımın içinde sim kartım yoktu. ve whatsapp o cihaza tanımlıydı
İphone'umu bul özelliği o telefonun interneti açık olduğunda aktif oluyor o konumunu gösteriyormuş.. Başka türlü konumunu görebilir veya ulaşabilir miyim bilgisi olan var mı?
tek önemli olan whatsapp mesajlarıydı pek fazla umursadığım birşey yok. müşterilerime hiçbir şekilde ulaşamıyorum, eğer bu konuyu buradan gören olursa pm atabilirsiniz mağduriyet yaşatmayayım