R10 hariç tabi ki 😄
Tarayıcıyı açtığınızda mutlaka girdiğiniz internet siteleri nelerdir? Bağımlılık seviyesimde.
Benim haberturk.com haberciliğini artık beğenmesemde alışkanlıktan kurtulamıyorum ve youtube.