Hocam nacizane tavsiyem, gerçekten gariban mahalleler evler var yapın 3-5 gıda dolu poşet, gidin evin durumundan harabeliğinden anlarsınız onlara yardımda bulunun. Hele evlerde ufacık çocuklar varsa onların gözündeki ışıltıyı görseniz her şeye bedel olduğunu anlarsınız, Allah hayırlarınızı kabul etsin