merhaba scriptinizi çok beğendim kendi ajansım için almak istiyorum fakat son kısımda yer alan "NOT: Scripti geliştirebilirsiniz fakat alan adlarında kullanmak kesinlikle yasaktır, fark edilmesi halinde hukuki yollara gidilecektir." kısmını tam olarak anlayamadım bir de footer'daki kısmı kaldırabilir miyiz? ve son olarak da sosyal medya fav-iconları güncellenebilir mi? Twitter yerine X ikonu için soruyorum
Merhabalar. İşlemler için PM Gönderiyorum. Tabi ki Footer kısmını istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz. Sosyal medya ikonuna da bir çözüm bulabiliriz.