Selamlar. şimdi şöyle birşey var, ben saz, bağlama vs gibi telli aletlerin sesini çok seviyorum. çok da çalmak istiyorum ama engelli olduğumdan dolayı ve bir kolumu kullanamadığımdan dolayı bunları çalmam imkansız. bu seslere benzeyen, daha ufak telli alet var mı veya yapılabilir mi? mesela kanun gibi (bu da çok büyük) diz üstüne, masaya veya koyup çalabileceğim şeyler. ukuleleyi geçin onun sesini beğenmiyorum ve onu da çalması zor olur bana. daha çok kol değil de parmakların aktif olduğu bir alet mesela..
vs böyle aynı bağlama tellerini, bi tahta üstüne bağlasak, gerginliği notalara göre ayarlasak bir verim alınır mı acaba? bu konuda yaratıcı fikri olanları bekliyorum