İhalelerde bile 200 milyondan başlıyor bazı fabrikalar hocam %50 değerinden başlıyor yani. Fabrika kurmak öyle dükkan açmak gibi değil hocam çok zengin insanlar bile ya ortaklı olarak yapıyor yada devlet teşvik desteği vs falan yani kısacası kılıfına uyduruyorlar.