Konu
Adobe photoshop beta hakkında
06-01-2025, 22:20:39
#4
Jessep
Programı çalıştırmanızda sorun olmaz fakat Photoshop ciddi RAM kullanır, çalışma esnasında sizi çok zorlayabilir. Direkt ücretli sürüm almadan 1 haftalık deneme sürümüne bir göz atın derim.