Programı çalıştırmanızda sorun olmaz fakat Photoshop ciddi RAM kullanır, çalışma esnasında sizi çok zorlayabilir. Direkt ücretli sürüm almadan 1 haftalık deneme sürümüne bir göz atın derim.