deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi ara çok uğraştım kimse bir şey yapmıyor genel olarak uğraşmaz kimse diyim 300 500 takipçisi olan insan dava vs açmaz diye düşünüyorum resimleri kullanıldı diye önerir miyim önermem ama dediğiniz şey çok zor baş ağrıtmaz kolay kolay.
Güncel örnek verelim mi?

https://www.r10.net/off-topic/432528...cagirldim.html

Adamın hayatı karardıktan sonra sanmamanın, düşünmemenin önemi olmaz. Yandı gülüm keten helva.