Hocam bence konuyu editle sen. Etik bir iş değil bu. Sen yap ama dediğim gibi yazan çok olur. Milletin kafasını karıştırmaya gerek yok. Diyen çok olur, Banane etikmiş değilmiş diye de. O yüzden dedim. Hem senin başın ağrır hemde bir başkasının. Şimdi konuya çok hakim olmadığımız için de kesin bir şeyde diyemiyoruz. Ama gördüğümüz kadarıyla birilerinin üstünden geçinme durumu. Bunu etikleştirmeye gerek yok diye düşünüyorum.