Herkese merhaba, geçen yıl 14 kasım'da stripe hesabım askıya alındı ve içerde bakiyem kaldı. Bunu nasıl alabilirim, stripe bunu ödüyor mu? Daha önce bu konu hakkında sorun yaşayanlar yazarsa minnettar olurum!