Arkadaşlar RFID kartlar nasıl kopyalanır tam detaylı bilgisi olan var mı acaba ? bir cihaz aldım böyle kartın bilgisi görünüyor okuyor ama yazdırmak isteyince yazmadı sanırım aldığım kartlar uygun değil bu alanda tecrübesi olan var mı acaba ?
Örnek böyle görünüyor IC Type-A diyor misal bunu okudu diyor ama yazma için sanrım aldığım kartlar hatalı olmadı nasıl yol izlemem gerekli ?
Hocam zaten altta yazıyor. Kopya kartı koy ve Write'a bas.