İki arkadaşınızı şahit yazmanız gerekiyor.
şahitlerden 1 tanesinin duruşma günü hazır olması ve Biz arkadaşımızı aslında bu isimle tanırız, resmi ismini bilmezdik bile diyor.
Bu ifade ve sizin talebiniz isim değiştirme için yeterli oluyor.
İnternetten bir dilekçe bulup düzenlemeniz yeterli.
Avukata ihtiyaç yok..
NOT: TC numaranızı terörden tehdit edilen kişi olmadığınız sürece değiştiremezsiniz. Ayrıca isminizi de ömrünüzde bir kere değiştirebilirsiniz.
Tek birşey daha sormak istiyorum müsaitseniz 2 tanık yazıp 1 tanesi mahkemeye gelse yeterli olurmu