Merhaba daha önce Yapmış veya bilgisi olan yönlendirebilirmi isim değişikliği için mahkeme açmak istiyorum avukatla görüştüm 8 10 bin civarı para istiyorlar o kadar param yok sadece dava açıcak kadar 3 3.500 civarı bütçem var dava açmaya yetiyor avukat sız şekilde isim değişikliği davası açabilirmiyim veya açsam kaç ay sürer ortalama olarak ve süreç nasıl ilerliyor ilk mahkemeden sonuç alırmıyım