kendine yeni bir iş bak dostum. O kafada bir insan ile gelecek olmaz. Önümüzdeki yılda maaşın asgari ücret olur. Yazık etme kendine
deki ben düşündüm 23 normal şartlarda yeterli olmaz. ben maddi nedenlerden dolayı ayrılmayı düşünüyorum.

Durumun uygunsa çık başka iş bak. seneyede asgari ücret alırsın muhtemelen.