Türkiye de sadece 1 adet banka hesabı kullanmak istiyorum, şuanda papara ve iş bankası var.
Kampanya gibi özellikler aramıyorum.
-Komisyon oranı olmayan veya az olan.
-
Yurtdışından kolayca para alıp, yollayabileceğim.
-Destek açısından yeterli.
-Dijital ödeme sırasında problem yaşatmayacak.
Yukardaki özellikler olsa benim için yeterlidir, tecrübeniz varsa öğrenmeyi isterim.
Enpara da komisyon yok diye biliyorum ama yine de foruma sormak istedim belki önerisi olan vardır, hiç bulaşmamam gereken bankaları da yazabilirsiniz