ilhantr41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doküman paylaşımı çok güzel olur. özellikle de bazı yayınevlerinin ulusal denemelerinin pdfleri. (deneme yapıldıktan ve gerekli izinler alındıktan sonra) sosyal ağ olarak çok uğraşmanızı tavsiye etmiyırum çünkü anca para konuşur herkes. ekdersler yattı mı diye sorarlar ) ama idealist eğitimciler için faydalı dokümanlar üzerinde durmanızı tavsiye ederim. makale de çok okunmaz zira herkes öğretmenliği çok ii bildiğnizi zannediyor. ama elimde şöyle bir doküman var deyince herkes peşinden koşuyor. Doküman deyince bu arada, resmi evrak da olur.
Sosyal kısmı biraz aktiflik oluşturmak amacıyla düşündüm. Dosya ve döküman ekleme, paylaşma kısmını yaptım. Olabildiğince faydalı şeylere yer vermeyi aynı şekilde öğretmenlerinde paylaşım yapmasını en kolay şekilde yapmasını sağlayacağım. Teşekkür ederim yorumunuz için hocam.


haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık planları sene başında herkesten önce girersen daha çok ziyaretçi çekersin hocam. Bir de izzeteker. com web sitesini incelemende fayda var. Bu işi hakkıyla yapan birkaç kişiden birisi
attığınız örnek site çok güzel oldu benzer yapıya sahibiz, daha sade şık ve anlaşılır bir tasarımda ilerledim diyebilirim. Dosya paylaşımlarım daha net. Teşekkür ederim fikriniz için

Hakan23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ögretmenlerin en çok PARA ve SAYGIYA ihtiyaçları var
Bide ATANMAYA İHTİYAÇLARI VAR
NOT ÖGRETMEN DEGİLİM
Haklısınız hocam,

eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@erkancan_87; hocam öğretmendi sanırım
Teşekkür ederim hocam.

Perturbado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atanmaya.. Kız arkadaşım öğretmen, atanamayanlardan..

Geçen sene ücretli öğretmenlik yaptı bir devlet okulunda, asgari ücretten bile az geçiyordu eline..
İnşallah en kısa sürede atanır hocam.