Yarın ki 2 maça iddaa oynayayım dedim. 100 tl oley 1.93 oran yüksek veriyor diye onaylayıp yatırdım. Kuponlar kısmında 1.68 e düştü. Arayıp sorunca da sözleşme, kampanya vs diyerek geçiştiriyor. Dolandırıcılık resmen bu e ticaret sitesi açıp tüm ürünleri sepette 5 tl gösterip karttan 500 çekmek gibi bir şey bu. Çok sinirime dokundu bir şekilde herhangi bir yere şikayet edemez miyim bunu? Dolandırıcılık resmen
aşağıda oynama kısmında 1.68 üstünü çizip 1.93 yazmışlar. oynadıktan sonra yukarda ki gibi 1.68 yapmışlar.