Arkadaşlar merhaba az önce hayatım boyunca ilk defa başım sağlı sollu yukardan aşağı enseme aşırı bir ağırlık çıktı kafam patlıyor sandım omuzumlarim taş gibi oldu babadan gelme tansiyon var tansiyon sandım evde alet yoktu özel bir hastaneye acil bir şekilde aracımla az önce giriş yaptım tansiyon 13.8 normal çıktı doktor parmağıyla sağa sola bak dedi Migren krizi dedi bende zaten araçların farlarina ışıklara gelemiyordum evde sürekli ışıklar kapalı yaşıyordum örnek veriyorum odamda yemek söylüyorum yemeği karanlıkta yiyorum ışık açınca rahatsiz oluyordum bilgisayarın ışığı ile yiyordum ben bu durumları zamanında geçirdiğim anksiyete psikolojik rahatsızlıkdan kaynaklı sanıyordum meğersem migrenmişim Allah düşmanıma vermesin neler yapmamı önerirsiniz