Çocuğunuz olmadan nasıl yaşıyorsaniz öyle yaşanır. Allah herkese 85 e kadar ömür versin fazlası da iyi değil akrabalarından biliyorum
Şimdi kimisi askere gidiyor kimisi okula yatılı okula gidiyor ayrılınca tabii o kadar koymuyor ama ben hiç ayrılmadım. Bir de özellikle erkek olduğunda başka şefkat kapısı yok çocuğun senin güçlü olmanı bekler eşin hep öyle ister ama senin zayıf olduğunda başını koyacağı tek yer orası. Kaç milyon dolar eder kaç milyar dolar eder bir anne bence paha biçilemez. 100 milyar dolar vereyim anneni götürelim deseler mesela asla kabul edemem yani hayattaki en büyük şey bu olmalı herhalde.