Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2017 de annem vefat etti.
O acı o eksik hiç geçmiyor. Hep şunu diyordum, herkesin annesi kıymetli ama benimki on kat daha kıymetli diye.
O duygu çok zor. Her cumartesi kabristana gidiyorum. Hiç şaşmas.
İçim sızladı şimdi ..


https://youtu.be/Cu9HezT-LdU?si=IDeqKNpH-sPFmJCf


Bunu bırakıyorum ve susuyorum... 🥲