Bilemiyorum işte. Anne bana göre hayattaki en büyük lütuflardan biri. O olmadan manevi doygunluk olmuyor bir türlü özellikle erkeklerde. O yüzden kafayı yiyecek gibi oluyorum düşünürken bile.