escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
19 da babamı 21 annemi 23 de babannemi toprağa verdim hayatta tek tabanca kaldım. Ama hep ayaktayım pes ederseniz kaybedersiniz!
Tam olarak nasıl hissediyor nasıl hayata devam ediyorsunuz düşüncesi bile korkunç elim ayağım boşalıyor