15 yıl oldu annemi kaybedeli, kaybedince anlıyorsun değerini. Seni, senin aileni, tüm aileyi toparlayan anneymiş meğer. Zor alışmak. Hala alışamadık.
Kendi hayat şeklimden ötürü aşırı duygusal bir adamım ve bu duygusal yönümü annem doyuruyordu. Diğer yönler hadi bulunur belki bir şekilde çaresi ancak duygusal yönümü doyuramam ve kafayı yerim diye düşünüyorum