Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
40 yaş üzeri için bilgisayarda oyun tavsiyelerinizi bekliyorum.
Yalnız bilgisayar çok ahım şahım bir şey değil. Yüksek özellik istemeyen oyunlar olursa sevinirim.
Hocam, Windows tuşuna bas. Arama kısmına dxdiag yaz. Çıkan seçeneğe tıkla. Bir uyarı çıkacaktır. Evet dersin ona. Açılan panelde açılan sayfayı ve ekran seçeneklerini açarak atsana ona göre sistem özelliklerine bakalım.