Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşın dediği gibi istanbul eskiden güzeldi sadece gezmek için gelinir. Hatta bazen o bile insanı çığrından çıkartır özellikle araçla gidiyorsanız park yeri bulamazsın. Kendi sokağımızı geçtim nerdeyse diğer mahallelere park edeceğiz. İşten eve giderken bile kavga etmemek büyük çaba.