Doğma büyüme istanbulluyum sakın gelme güzel kardeşim, ben bi imkan olsada şurada defolup gitsem diye bekliyorum. Şansıma memur olduğum içinde bi türlü gidemiyorum hayırlısı inşallah..

Edit: O maaşla anca kiraya, yola, yemeğe, faturalara çalışırsın, asosyal asosyal yaşarsın..