İstanbul da 10 yıl yaşadım ve oradan ayrıldıktan sonra şunu fark ettim ben aslında yaşamamışım. İstanbul da yaşadığım yılları hayattan saymıyorum artık çünkü oradakiler robot olduğunun bile farkına varamayacak durumdalar