A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köpek beslemediğim için ilkkez şükrettim.
Bir kez köpek beslesen, gerçekten dost neymiş ozaman anlardın. Senin adına üzüldüm, bende şükürler olsun iyiki bir çok köpek besledim.