5 yaşında bir Alman kurdu & sibirya kurdu melezi köpeğim var ve oldukça inat. Eğitmen değilim fakat izinsiz dışarıda bulduğu yiyeceği veya sokakta denk geldiği herhangi bir suyu içmeye çalıştığı an 1 defa bırak komutuyla bıraktırabiliyorum.
İlk zamanlarda anlattığınız gibi hırlıyor ve ısırmaya çalışıyordu ama o zamanlar çok genç olduğu için anlayış göstererek eğitimine devam edebiliyordum. Siz köpeğe fazla inisiyatif uygulamış olabilirsiniz ve bu sebeple size itaati sınırlı olabilir. Bu yaşından sonra pek bir şey değişeceğini düşünmüyorum ama biraz daha katı olmanızda yarar var çünkü dışarıda yiyip içtiği şeyler bir gün canından edebilir. Biraz disiplin uygulamak, onun canından olmasından iyidir. Geçmiş olsun.