Nikon almıştım pro arabaya elektrikciye gittim taksın diye adam dedi bunlar çerez yaktı akü ile birde stenless mi premium birşey yaktı gözlerim kamaştı üstündeki bundan iyi abi iade et dedi kaldı öyle 😁