seksek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben de uzun almak zorunda kalmıştım. Hafif tuttıklı bir bıçakla kesmiştim. Tam ölçüden yaptın mı hocam sorun olmaz
Testere ile kestim hocam da imanım gevredi 😀 herşey güzel oldu. Tam oturdu da ufak bir hata yaptım sanırım 😀 kol yatay olduğunda pencere üstten açılıyor, aşağı çevirdiğimde kitleniyor. Tam açılmıyor ama. Normalde üstten açılması için kolun kapalı pozisyonun tam tersine gelmesi gerekiyor. Ne yapcam bilmiyorum şimdi 😀 sinirim bozuldu valla ya. En alttaki eksantrik sanırım diğerlerine göre farklı pozisyonda kaldı takarken ya sabır.