VerioNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, CyberPanel kullanmanızı önerebilirim. Hem OpenLiteSpeed içeriyor. Ancak, son güvenlik açığından sonra gelen güncellemeye dikkat edin. Tabii dilerseniz DirectAdmin'i de tercih edebilirsiniz, o da sık kullanılan bir paneldir.
Merhaba sizin sitenizden hizmet alsam, kurabilir miyim cyberpanel? ödeme adımında göremedim. Eğer memnun kalmazsam direct admin geçişi yapabilir miyim 3 ay sonra mesela? Yada yeni hizmet mi almak gerekli oluyor.