utkugncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VM de sanal oluşturduğunuz sisteme ekran kartını aygıtlardan ekliyorsunuz dimi yoksa oyunu açınca tüm görüntü yükü işlemciye biner kullandığınız işlemcinin de grafik kartı birimi olmadığı için cpu doğrudan %100 olacaktır.
Bu şekilde ayarlamışım, yanlışlık varmı hocam?