Virtualization Technology" (Intel VT-x) veya "AMD-V" gibi sanallaştırma teknolojileri açık mı ? ayrıca anlayamadığım bir kısım var, vm açtıktan sonra mı kasma başlıyor vm kapalıykende kasma mevcut mu?
Üstad, 4-5 VM açtıktan sonra kasmaya başlıyor. VM'lerde 2 çekirdek ve 4er GB ram veriyorum. 3 VM açıkken bilgisayar canavar, olması gerektiği gibi çalışıyor. Sanallaştırmayı biostan açtım ve testlerini yaptım, hepsi aktif gözükmekte. VM'lerdede sanallaştırma açık.
Yardımın için teşekkürler