Merhabalar.

Yarın en yakın karakola gidip şikayetçi olun. Otobüsün sefer sayısı,
plakası vs. tespitine imkan tanıyan tüm bilgilerini de bildirin polise.
Eğer kameralar çalışıyorsa kayırlarını alırlar. Öncesinde otobüs
kameralarının kayıt saklama süresini öğrenmenizde fayda var.
Kısa bir süre ise bunu şikayetinizde belirtin ki kayıp yaşamayın.

İyi forumlar