abi simülasyonda mıyız? 2 gündür rolex saatlerine bakıyorum almayı düşünüyorm az önce foruma girdim rolex ile ilgili konulara bakıyordum konuyu kapattım karsıma cıkan post bu
Reis bug bulduk, aynılarını bende gördüm fakat googleden ben bakmamıştım ona rağmen gördüm, ARTIK TÜM İNSANLIK RAHAT EDEBİLİR SİMÜLASYONDA DEĞİLİZ !