Merhabalar, yeni işletmem için ödemelerimi alacağım (pos olmayacak), para akışını sağlayacağım (ara-ara iyi kampanyaları olan) bir bankada hesap açmak istiyorum. Bu konuda memnun olduğunuz veya olmadığınız bankalar varsa nedenleri ile yazarsanız sevinirim.
Mevcutta Ziraat ve Akbank üzerinde bireysel K.K'larım var.