Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
65 yaş üstü anne, babanız var ise ve de güveniyor iseniz onların adına bireysel emeklilik hesabı açtırın. Yasal varis olarak hesap açtığınızda kendinizi yazdırın. Makul bir fon seçimi yapın. Aylık birikim için oraya talimat verin.
65 üstüne bes açılıyor mu kesin bilginiz var mı?