volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zoho.eu üzerinden gönderebilirsiniz.
Mailchip var o biraz karışık gelebilir size.
Teşekkür ederim. Tr yok mudur acaba? Zoho ücretsiz mi bu arada?