Magnet ile yıllar önce bir görüşmeye gitmiştim. Henüz toydum yeni başlamıştım PHP 'ye. Olumsuz konuşmadılar ama genel olarak Ç.Ü 'den Son sınıf öğrencileri alıyorlarmış işe. Başka üniversitelerin web siteleri emlakçıların falan bir çok alanda iş yapıyorlar aslında ama hatırladığım kadarıyla kendi MVC lerini geliştirmişlerdi. Yani Laravel falan değil şirketin kendi class ları var onu öğrenmek geliştirmek lazım olacaktır.