orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin arkasında olmak ve takip etmek budur işte. Hizmet almadım ama insanlar size güvenmeli ve alışveriş yapmalı bence.

Hayırlı geceler
Hayırlı geceler, düşünce için teşekkür ederim hocam. Belki bir kişinin cebinde ki son parasıydı, belki de ulaşamayan kişiler olacak temiz ve ahlaklı ticaret önemli. Olması gereken şeyler aslında bunlar fakat günümüzde bu durum şaşırtıcı oluyor.