Öncelikle geçmiş olsun hocam chat gptye sorun bakalım o ne diyecek ayrıca bende küçükken sürekli uyuduğum da veya uykudan yeni uyandığımda sürekli böcekler ile savaşıyorum mesela abim örümcek oluyordu böyle büyüyordu ona dokunuyordum ben oluyordum ya unuttum o günleri çok şükür ama büyük tranvaydi benim için çocuktuk ailemede anlatmadım hiç bu durumu ama şuan hep aklımda avaba onlar neydi falan çok düşünüyorum bulamıyorum ayriyeten hayatım boyunca sırt üstü yatmadım 2 kere yatim 2sindede karabasan geldi ne zaman sırt üstü uyusam biri beni tam böyle 1 saniye daha birşey olmazsa uyuyacam ama o 1 saniyede biri cimcikliyir beni uyandırıyor gibi hatta böyle oluyor diye ben denemeler yapıyordum uykuya dalmaya çalışıyordum ama hiç bir zaman dalakiyordum hatta bazen gidip ssirt üstü gözümü kapatıyorum bende olaylar başlıyor ruhum çıkıyor falan trajedi şeyler vallahi 10-15 gün her gecehastaneye gitmişim anlamadığım gece yoktu kimsenin gözüne bakamiyirdum korku sarmıştı beni hocam neler neler var bizde bir bilsen seninki biraz yetenek gibi 😅