Karadağ'dan Sırbistan'a trenle geçin oradan otobüsle Bosna'ya geçmenizi tavsiye ederim tabii zamanınız varsa. Harika bi' tren manzarası bulunuyor. İnternet'i e-sim olarak MobiMatter sitesinden almıştım hiçbir sorun yaşamadım ama (Kuzey Makedonya'dan Karadağ'a geçerken) 2 Türk ile karşılaşmıştım. Onlar, bu firmadan mail gelmedi ve kayıt yapamadık demişlerdi.