hocam ben de kozmetik ürünler (sabun, şampuan vb.) üretip satmak istedim ancak firma açtığınız zaman tam zamanlı denetmen kimyacı çalıştırma zorunluluğu olduğundan dolayı vazgeçtim bilginiz olsun.