ozdoganumur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese selam ,
Üretimini kendimiz yapıp satmak istediğimiz sabun ürünümüz için bir işletme kurup, her şeyiyle ( web sitesi, ödeme sistemi, vergi sistemi, kargo sistemi) satış yapmak istiyoruz.
Forumda ya da forum dışı neler önerirsiniz her düşünceye açığım. Ve bilgim yok. Teşekkür ederim..
Vergi konusunda yardımcı olabilirim hocam PM'den yazdım size