Herkese selam ,
Üretimini kendimiz yapıp satmak istediğimiz sabun ürünümüz için bir işletme kurup, her şeyiyle ( web sitesi, ödeme sistemi, vergi sistemi, kargo sistemi) satış yapmak istiyoruz.
Forumda ya da forum dışı neler önerirsiniz her düşünceye açığım. Ve bilgim yok. Teşekkür ederim..