Slmlar arkadaşlar.
Hobby amaçlı web site ve internet ile alakalı ne varsa yapmaya çalışıyorum. Bu aralar eskiden çok oynadığım oyun olan travianın bu php versiyon x1000 ler hattan x500000 lerin oynandığı html oyununa takıldım.
Sizden ricam elinde çalışan bug sız t4.4 veya üzeri scripti olan bir arkadaşın benimle ortak olarakta olur veya bana cuzzi bir fiyat karşılıgında satmasını bekliyorum.
İnternetde çok fazla script var dün sabahtan akşama kadar 6 7 tane kurdum çoğu çalışmadı çalışanıda arapçaydı

çok uğraştım bulamadım.
Teşekkürler.
takip devam
maalesef bende de yok
Merhaba,
Dilerseniz profesyonel bir şekilde yardımcı olabilirim.
Dilediğiniz sitenin tasarımını/scriptini kopyalayabilir, geliştirebiliriz. Veya sıfırdan yazabiliriz.
İmzadan ulaşabilirsiniz.
NOT: Oyun içi farm botları gibi şeyler de yapabiliriz.