Merhabalar. Macbook pro m2 işlemcili 256gb olan model cihazım var. Son birkaç macos güncellemesi ile beraber depolama alanı çok aşırı doldu baya şey silmek zorunda kaldım. 256gb zaten düşük bir alan biliyorum ama ekstra alan açma yöntemleri var mı öğrenmek istiyorum. Mobil uygulama yapıyorum sadece xcode araçları vs çok yer kaplıyor. Bu durumdan müzdarip kişiler varsa yardım almak isterim